Uncategorized

Tam Metin Bildiri Gönderim Kuralları

Bildiriler özet, ana metin, tablolar, şekiller ve kaynakça dahil 20 sayfayı geçmeyecek şekilde iki yana yaslı olarak yazılmalıdır. Yazar isimleri ve kurumları başlık altında ortalanmış olarak belirtilmelidir.

Başlık 14 punto, kalın ve büyük harflerle ortalanmış olarak yazılmalı, yazar isimleri ve kurumları başlık altında ortalanmış olarak belirtilmelidir. Birden fazla kurum mevcut ise, hangi yazarın hangi kurumda görev aldığını belirlemek üzere yazar ve kurum numaralandırması yapılmalıdır.

Araştırma metinlerinde GİRİŞ, YÖNTEM, BULGULAR, TARTIŞMA, SONUÇ VE ÖNERİLER ve KAYNAKLAR alt bölümleri yer almalıdır.

Tablo başlıkları ait oldukları tablonun üzerinde, şekil ve grafik başlıkları ise ait oldukları şekil ve/veya grafiğin altında yer almalıdır.

Bildiri metinleri bilgisayar ortamında Times New Roman yazı karakteri ile 11 punto ve bir buçuk (1,5) satır aralığıyla Microsoft Word programı ile yazılmalıdır. Paragraflarda satır başları 1 cm girintili olmalıdır. Kaynaklar yazar soyadlarına göre sıralı olarak APA 6 (American Psychological Association) standartlarına uygun hazırlanmalı, metin içinde geçen tüm kaynaklar “kaynaklar” listesinde verilmelidir.

Tam bildirileri aşağıdaki eposta adreslerine gönderebilirsiniz:

rkutlu.korlu@idu.edu.tr

ufuk.gencel@idu.edu.tr

ferhatakbey@gmail.com

musa.gok@idu.edu.tr;

ADIM 1: Sistemde kayıtlı olan mail adresinizi kontrol edin.   

ADIM 2: Kongre toplantılarına katılabilmek için mailinize gönderilen ‘Microsoft Teams’ davetini açın.

ADIM 3: Kongre oturumlarını daha rahat takip edebilmek için Microsoft Teams uygulamasını indirebilirsiniz. 

ADIM 4: Sisteme kayıtlı mail adresinizle oturum açın.

ADIM 5: Kongre ekibine katılımınız sağlanacaktır.

Konferansa Katılmak için Teams Kullanımı

Bildiri Sunmak için Teams Kullanımı